Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Trädgårdsarbete och valfeber

Gubben har jobbat
Taggiga rackare de där apelsin träden
Några hemma odlade apelsiner
och bananer
Jag brukar tillbringa någon timme på morgonen med trädgårdsarbete och städning, innan det blir för varmt. Har rensat apelsin trädet, citron trädet. Jag har även omplanterat fyra bananskott, vi får se om dom tar sig. Valet närmar sig fyra dagar kvar och stan dräller av valarbetare. Jag fått ytterligare en UDP T-shirt. Idag såg jag för första gången det gula laget, de oberoende, dom har en lokal nere på andra avenyn. Det blå laget har sin lokal nära mig så jag hör dem på kvällarna.
Förskole manifestation, daghemmen marscherar för utbildning
Det blå laget marscherar också
Det gula laget har framträtt
Campos vill bli borgmästare för det röda laget
Tillsammans kan vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar